Tisztelt Bejelentő,

Jelen útmutatónk azt a célt szolgálja, hogy Ön tájékoztatást kapjon arról, mi a teendő, ha olyan gépjármű káresemény vélt vétlen részese volt, melynek nemzetközi vonatkozása van:

Ha kötelezős biztosítójától/biztosítási ügynökétől, a baleset helyszínén eljárást foganatosító rendőri szervtől, a Magyar Biztosítók Szövetségétől (MABISZ), vagy akár magától a vélt károkozótól olyan tájékoztatást kapott, hogy Társaságunk CORIS vagy DEKRA Claims levelezőpartneri vagy kárrendezési megbízotti minőségben képviseli az ellenérdekű fél biztosítóját, kárbejelentését a vonatkozó kárbejelentő lap kiválasztása es kitöltése mellett kérjük, a következő formában és tartalommal tegye meg a gördülékenyebb ügyintézés érdekében:

A kárügy regisztrálásához és Megbízónk felé történő hivatalos bejelentéséhez a kitöltött kárbejelentő lapon túlmenően a következő dokumentumok benyújtása szükséges

tekintettel a levelezőrendszer korlátjára, mely mindösszesen 10MB/bejövő üzenetenként (jelentős mennyiség vagy nagyszámú dokumentum esetén célszerű több részben továbbítani a káranyagot):

Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a kárbejelentéshez és kárrendezési eljáráshoz (kivéve, ha a baleset helye szerinti ország irányadó jogszabályai (lex loci) másképp nem rendelkeznek) NEM SZÜKSÉGES a személyi igazolvány és lakcímkártya, valamint adókártyáról készült másolat benyújtása, becsatolása.

Közös érdek, hogy a kárügy mihamarabb megnyugtatóan rendeződjön és lezáródjon, ezért kollegáink minden releváns fejlemény esetén haladéktalanul felveszik a kapcsolatot és egyeztetnek a meghatalmazottal vagy képviseletre jogosult féllel.

Tájékoztatjuk, hogy nemzetközi kárrendezési osztályunkon csak telefonon előre egyeztetett Ügyfélfogadás van.

A nemzetközi kárrendezési osztály telefonos ügyfélszolgálati rendje:

Hétfő-csütörtök: 09-14 óra között;

Péntek: 09-13 óra.

Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a jelen kárrendezési folyamat szempontjából az Ön kötelező biztosításának nincs jelentősége, azt Ön arra az esetre tartja fenn és fizeti, amikor Ön az okozója egy káreseménynek, mindez a Társaságunkhoz bejelentett kártérítési igény esetén várhatóan nem áll fenn.

Szíves együttműködését köszönjük.

Biztosítások

Legyen szó akár munkanélküliségről,
akár jövedelemkiesés elleni védelemről,
akár életbiztosításról,
elkötelezettek vagyunk aziránt,
hogy egyedi, testreszabott,
egyben minőségi szolgáltatást nyújtsunk
és mindezt ésszerű díjakon a
“Partner a mindennapokban”
szlogenünk zászlaja alatt.

Kárrendezés

Több, mint 250 biztosítótársaság,
teljes Európát átfogó képviselete garantálja az Ön számára azt,
hogy kárigénye és a teljes körű kárrendezési folyamat a legjobb kezekben van Nálunk, a
“Partner a mindennapokban”
szlogenünk zászlaja alatt

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn