Partner a mindennapokban !

Hívjon! +36 1 372 3090

call_center
nyugdij

Nyugdíj program
Szeretné, ha nyugdíjas éveiben sem kellene lemondania a korábbi életszínvonaláról?
Ha anyagi biztonságban tölthetné idős korát?
Mi segítünk Önnek abban, hogy ezeket a céljait megvalósíthassa.

csalad

Családi védelem biztosítás
Gyorsan köthető, mindenki számára elérhető és nélkülözhetetlen kockázati életbiztosítás.
Azonnali, több milliós kártérítést garantálhat szeretteinek, váratlan szerencsétlenségből adódó pénzügyi nehézség esetén.
Nem befektetés jellegű termék.

Munkanelkulisegbiztositas

Munkanélküliség Biztosítás
Gyorsan köthető, mindenki számára elérhető és nélkülözhetetlen kockázati életbiztosítás.
Azonnali, több milliós kártérítést garantálhat szeretteinek, váratlan szerencsétlenségből adódó pénzügyi nehézség esetén.
Nem befektetés jellegű termék.

lakasbizti

Lakásbiztosítás

Családunk és a magunk életén túl legnagyobb értékünk az otthonunk.
Egy betörés vagy tűz, a klímaváltozás miatti mind gyakoribb viharok, árvizek, de akár egy beázás is súlyos, nem várt anyagi terhet jelent.

utasbizti

Utasbiztosítás

Egy nem várt betegség vagy baleset okozta vészhelyzetet kezelése idehaza sem egyszerű feladat,
ám még sokkal nehezebb,
ha ezzel otthonunktól távol egyedül szembesülünk.

arbevetel

Árbevétel biztosítás

"Kereskedjen biztonsággal"
Az Atradius tudja, hogy az üzleti életben az áruk,
és szolgáltatások eladása,
a hitelképes üzleti partner kiválasztása kockázattal jár.

Shadow

Ügyfélszolgálat

1096 Budapest, Haller utca 2.
Tel: +36 1 372 3090
H: 9:00-16:00, K-P: 9:00-14:00
Fax: +36 1 372 3073 (0-24h)
Üzenetküldés(0-24h)

NEMZETKÖZI KÁRRENDEZÉS

Tel: +36 1 372 30 72
Fax: +36 1 372 30 73
ÜzenetküldésCÜgyfélszolgálat

Our Privacy Policy

In compliance with the principles and rules set out in this notice, our Company respects and protects the personal data of all our esteemed Customers and Visitors that we know among our Customers and will be in contact with us.

Our society carries out the processing according to the decision of the Data Protection Commissioner on registration.

You can find our privacy policy HERE.

You can find our CORIS COOKIE Policy HERE.

 

Our complaint handling practices

The aim of our company is to ensure that our customers are satisfied with all aspects of our services and administration.

In order to continuously improve our service standards and thereby increase the satisfaction of our customers, it is important for us to have all the feedback, positive or even negative, that is expressed in you about our products, services, procedures, employees and the Company as a whole.

We kindly recommend Hungary privacy and data security policy as a correspondent or as a claims representative for CORIS and DEKRA Claims Services.

You can find our complaints policy HERE.

Declaration of waiver of confidentiality

Insurance

Be it unemployment, even protection against loss of income, even life insurance, we are committed toto be unique, customized, at the same time provide quality serviceand all this at reasonable fees a “Partner in everyday life” under the banner of our slogan.

Claims Settlement

More than 250 insurance companies, Europe-wide representation guarantees youthat your claim and the full claims settlement process are in the best hands with us, a “Partner in everyday life” under the banner of our slogan.

Facebook
Twitter
LinkedIn